آنالیز و بررسی جامع وب سایت

احتمالا شما یه آنالیز SWOT روی کسب و کارتون انجام دادید، اما برای وب سایت‌تون چکار کردید؟ حالا وقتشه که ببینید سایت تون چقدر کارآمد و مفیده.

این آنالیز برای شما چه دستاوردی داره؟

وقتی داشتید وب سایت‌تون رو طراحی می کردید،‌ آیا معیاری برای اندازه‌گیری موفقیتش در نظر گرفتید؟ اگه نه، پس چطور میتونید تشخیص بدید که ارزش هزینه کردن رو داشته یا نه؟ اگه بله، آخرین باری که میزان محقق شدن اهداف‌تون رواندازه گیری کردید کی بود؟

یکی از فاکتورهای کلیدی برای اینکه مطمئن بشید موفق شدید اینه که بطور مداوم بهره‌وری وب سایت‌تون رو اندازه گیری و مسایلی که می‌تونن باعث بهبودش بشن رو شناسایی کنید. این آنالیز و بررسی به شما کمک میکنه:

  • در خصوص نقشی که وب‌ سایت شما داره بازی میکنه یه دید جامع بدست بیارید
  • متوجه بشید که الان چه مسایلی مانع ایفای این نقش هستن
  • چه مشکلاتی وجود دارن، چقدر مهم هستن و چطور باید حل‌شون کرد
  • در اینده باید چطوری و بر اساس چه نقشه راهی توسعه‌اش بدید

آنالیز وب‌ادوایس دید بسیار خوبی در مورد وب سایت به ما داد که بتونیم برای بهتر شدنش برنامه ریزی کنیم.

سهیل شهیدی، مدیرعامل payment24.ir

گزارش نهایی آنالیز شامل چه چیزهایی میشه؟

در پایان این آنالیز شما یه گزارش مستند دارید که در واقع یه تحلیل SWOT برای وب سایت به حساب میاد. این گزارش نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدها رو براتون شفاف میکنه. این نکات در این حوزه ها هستن:

  • قابلیت دسترسی (دسترسی پذیری)
  • شبکه های اجتماعی
  • تجربه کاربری
  • بهره وری
  • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
  • کیفیت محتوا
  • فراخوان‌ های تجاری (Calls to action)

البته اگه خودتون تمایل دارید بیشتر روی یه حوزه خاص (مثل تجربه کاربری) کار بشه میتونید به ما اطلاع بدید تا بیشتر روی همون موضوع تمرکز کنیم. اما ما خودمون به صورت پیشفرض سعی می‌کنیم یه گزارش جامع تهیه کنیم که برای همه مسایل وب سایت شما مفید باشه.

این گزارش فقط یه لیست از مشکلات موجود توی وب سایت شما نیستن، بلکه این مسایل به ترتیب اهمیت اولویت بندی شدن و براشون در حد امکان یک سری راه حل های احتمالی هم درنظر گرفته شده.

این آنالیز رو چطور انجام میدیم؟

قبل از اینکه ما اصلا بخواییم کاری انجام بدیم لازمه یه چیزهایی رو درمورد شما و کاری که دارید انجام میدید بدونیم. معمولا یه تماس تلفنی یا از طریق اسکایپ میتونه کمک کنه که ما دید مناسب اولیه رو بدست بیاریم.

بعد از این تماس اولیه ما کار تحقیق رو شروع می کنیم که دو جور مسئله درش مهم هستن:

  • مسایل کیفی: اینجا جاییه که ما از تجربه بیش از ۱۰ سال فعالیت و کارمون با مشتری در دنیای وب بهره می‌بریم. ما از دانش تخصصی خودمون برای کشف مسایل مربوط به تجربه کاربری یا محتوای وب سایت شما اسفاده میکنیم.
  • مسایل کمی: ما از ابزارهای مختلفی برای اندازه گیری و تشخیص میعارهای موفقیت شما در SEO، میزان بهره‌وری وب سایت و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنیم.

در نهایت بعد از اینکه تحقیقات‌ تموم شد یافته های خودمون رو تبدیل به یه گزارش میکنیم.

هزینه آنالیز و بررسی وب سایت چقدره؟

هزینه آنالیز به میزان جزییات موجود توی وب سایت شما و همینطور چیزی که قراره ما روش تمرکز کنیم بستگی داره، اما بصورت عمومی هزینه یه آنالیز متوسط حدود ۲۰۰ هزار تومن هست.

برای گرفتن قیمت دقیق‌تر و انجام مذاکرات اولیه کافیه همین فرم ساده پایین رو پر و ارسال کنید.

مشترک مشاوره‌های رایگان بشید

آدرس ایمیل‌تون رو وارد و هر ۳ یا ۴ هفته یه سری مشاوره های رایگان ما رو دریافت کنید. ضمنا ما هم مثل شما از اسپم متنفریم.

یا اینکه نه منصرف شدم

آخ! دیدید داشت یادمون می‌رفت؟

ما هنوز نمیدونیم شما رو باید چی صدا بزنیم، این بد نیست؟

و یا انصراف